SPSS duomenų rinkimo ir analizės produktai apima visus rinkos tyrimų projekto etapus ir suteikia Jums pilną sprendimą apklausų kūrimui, duomenų rinkimui įvairiais kanalais ir kalbomis, duomenų paruošimui, analizei ir ataskaitų generavimui. Unikali vientisa sprendimo platforma, platus funkcionalumas ir patogi vartotojo sąsaja leidžia Jums daug greičiau atlikti reikalingą tyrimą ir savo klientams pasiūlyti kokybiškas savalaikes paslaugas.
SPSS platūs produktų pasirinkimas leidžia patenkinti įvairių segmentų poreikius:
Visi SPSS produktai naudoja atviras ir standartais pagrįstas technologijas. Taigi Jūs galite būti tikri, kad mūsų produktai sklandžiai sąveikaus su kita programine įranga ir be priekaištų veiks įvairiose aplinkose. SPSS dirba daugybė apklausų ir technikos ekspertų, galinčių esant reikalui pritaikyti mūsų sprendimus konkrečioms jūsų reikmėms.
Siekdama prisitaikyti prie besikeičiančių Jūsų reikalavimų, SPSS nuolatos įtraukia naujas funkcijas ir savybes į savo sprendimus, pritaikytus visam tyrimo procesui. Duomenų rinkimui mes siūlome kelis priemonių rinkinius, kurių kiekvienas yra sukurtas skirtingoms vartotojų reikmėms. SPSS taip pat siūlo paslaugas internetu.
Duomenų analizė paverčia duomenis reikšmingais rezultatais. SPSS apklausų ir rinkos tyrimų sprendimai rinkoje laikomi duomenų analizės produktų etalonu. SPSS yra vienintelė kompanija, siūlanti vientisus duomenų rinkimo ir išsamios analizės įrankius. Jūs galite rinktis iš daugybės analizės rūšių: nuo paprasčiausio duomenų pateikimo ar duomenų pateikimo lentelės iki pažangių paieškos ir modeliavimo metodų ir duomenų gavybos. Jei Jūs turite nuolat atlikti tą pačią analizę su naujais duomenimis, sutaupysite daug laiko, lengvai automatizuodami dalį ar visą savo tyrimo procesą nuo duomenų paėmimo iki ataskaitų generavimo. Pasikartuojančias analizes ar ataskaitas galima lengvai automatizuoti, tuomet sutaupysite daug laiko ir iš karto gausite periodines analizės rezultatus.
Svarbiausi bruožai:
Telekomunikacijų verslo specialistai sutaria, kad norint pasiūlyti produktus tinkamiems žmonėms, tinkamu laiku, itin svarbu suvokti vartotojų gyvenančių skirtingose vietovėse ir priklausančių skirtingoms demografinėms grupėms poreikius. Kompanijos norinčios suprasti vartotojų poreikius turi vykdyti rinkos segmentavimą. Tik suvokus bendrus konkrečių grupių bruožus ir elgsenos ypatumus, galima efektyviai pritaikyti jiems taikomas strategijas, pasiūlymus ir kampanijas. SPSS prognostinės analizės sprendimai leidžia kompanijoms greitai ir efektyviai išskirti reikšmingas vartotojų grupes, jas tinkamai apibūdinti ir pritaikyti savo strategiją šioms grupėms. SPSS programinė įranga yra pritaikyta efektyviai dirbti su itin dideliais duomenų kiekiais, kurie yra būdingi telekomunikacijų sektoriui. SPSS prognostinės analizės sprendimai telekomunikacijų sektoriui leidžia:
Pavyzdžiui: norėdama išengti vartotojų perbėgimo pas konkurentus, kompanija gali identifikuoti rizikingiausius vartotojų segmentus. Žinodama, kokių segmentų vartotojai labiausiai linkę pereiti pas konkurentus, kompanija gali pritaikyti vartotojų išlaikymo strategiją tiems segmentams. Taip galima išvengti didelių išlaidų taikant šią strategiją visiems vartotojams, o veiksmai pritaikyti konkrečiam vartotojų segmentui duos daugiau naudos už mažesnę kainą.
Sukčiavimas telekomunikacijų bendrovėms kasmet kainuoja milijardus dolerių. Nesąžininga veikla veikia visus telekomunikacijų bendrovių skyrius, nuo mokėjimų iki techninės priežiūros, o šios veiklos aptikimas ir pažabojimas reikalauja daugybės resursų. Kaip kompanijoms išvengti sukčiavimo ir apsaugoti savo reputaciją ir pajamas?
SPSS prognostinės analizės sprendimai gali padėti telekomunikacijų bendrovėms nustatyti sukčiavimui būdingus modelius. Naudojant šiuos sprendimus galima nesunkiai nustatyti ir ištirti galimus sukčiavimo atvejus nuo nelegalaus prisijungimo prie tinklų iki nesąžiningų mokėjimų. SPSS prognostinė analizė ne tik padeda nustatyti jau įvykusius sukčiavimo atvejus, bet ir užkirsti kelią galimiems bandymams tai daryti ateityje. Dėl to kompanijos gali užkirsti kelią sukčiavimui ir apsaugoti savo pajamas ir gerą vardą.
SPSS prognostinės analizės sprendimai leidžia:
SPSS prognostinės analizės sprendimai leidžia nesunkiai pritaikyti kredito reitingo skaičiavimą Jūsų klientams. Priimant sprendimus susijusius su vartotojais svarbu žinoti ar šie vartotojai galės laiku apmokėti sąskaitas. SPSS Inc. sprendimai gali atsakyti į šį klausimą ir palengvinti sprendimų priėmimą bei leisti pasiūlyti vartotojui tinkamiausią mokėjimo planą remiantis jo kredito reitingu.
Kaip kompanijai žinoti ar potencialus klientas apmokės visas sąskaitas laiku ar yra rizika dėl jo mokumo? Darbuotojams tiesiogiai bendraujantiems su vartotojais reikia greito atsakymo į šį klausimą, jei jie nori pasiūlyti tinkamas paslaugas ar produktus esamiems ir potencialiems vartotojams. Todėl kompanijoms reikia savalaikės kredito reitingo skaičiavimo sistemos, kuria galėtų naudotis kiekvienas sprendimus priimantis darbuotojas ar kompiuterinė sistema.
Naudojant SPSS prognozinės analizės sprendimus, galima suformuoti modelius iš turimų ir atrankinių duomenų. Tai leidžia priskirti duomenis naujiems vartotojams ir gauti kredito reitingo įvertinimus, kuriais remiantis galima priimti sprendimus. Kredito reitingo įvertinimai gali būti nedelsiant pateikiami darbuotojams ar sistemoms, todėl sprendimai bus priimami remiantis tiksliu vartotojo įvertinimu.
Naudodamiesi SPSS prognozinės analizės sprendimais, Jūs galite atrasti tinkamus mokėjimo planus vartotojams, kurių kredito reitingas žemas ar gali iškilti problemų dėl jų mokumo. Pritaikius mokėjimo planus šiems vartotojams, galima sumažinti riziką, kad jie neapmokės sąskaitų ir taip padidinti savo pajamas.
Daugelis telekomunikacijų bendrovių turi skyrius kurie rūpinasi apklausomis. Net jei Jūsų kompanijoje dar nėra tokio skyriaus arba Jūs samdote rinkos tyrimo bendroves apklausoms atlikti, SPSS programinė įranga gali padėti jums sumažinti išlaidas apklausų rengimui ir atlikimui.
SPSS sprendimai rinkos vertinimui ir bandymams leidžia lengvai kurti klausimynus, rinkti duomenis, juos analizuoti ir pritaikyti rezultatus Jūsų organizacijoje. Net jei kompanija neturi reikiamų pajėgumų didelėms apklausų kampanijoms organizuoti, galima lengvai pasinaudoti kompanijai lengvai prieinamais kanalais ir naudojantis SPSS programine įranga ir lengvai atlikti apklausas. Telekomunikacijų bendrovėms lengvai prieinami kanalai, kurias galima surinkti duomenis nesamdant brangiai kainuojančių rinkos tyrimo bendrovių:
Pasinaudojus SPSS programine įranga galima nesunkiai organizuoti kompaniją paliekančių klientų apklausas. Šių apklausų rezultatai gali būti naudojami suprasti, kodėl vartotojai palieka Jūsų kompaniją. Tai suprasdami galėsite efektyviai organizuoti vartotojų išlaikymo strategiją. Ir visą tai Jūs patys galite atlikti greitai, efektyviai ir nebrangiai.
SPSS sprendimai rinkos vertinimui ir bandymams yra pritaikomi pagal poreikius. Tai leidžia lengvai įtraukti SPSS sprendimus į Jūsų kompanijos sistemą.
Sužinokite daugiau apie SPSS produktų taikymo galimybes ir jų įgyvendinimą.
Išbandykite SPSS produktus
ir nuspręskite, kuris iš jų
tinkamiausias Jums.
Įgykite žinių, kurios padės
spręsti Jums svarbius klausimus.
Mes galime pasiūlyti mokymų
programų tiek pradedantiesiesms,
tiek profesionalams
{desc}