SPSS sprendimai rinkos tyrimų kompanijoms

  • Apžvalga
  • Produktų išskirtinumas
  • Duomenų rinkimas

Sprendimai Jūsų apklausų ir rinkos tyrimo reikmėms

SPSS duomenų rinkimo ir analizės produktai apima visus rinkos tyrimų projekto etapus ir suteikia Jums pilną sprendimą apklausų kūrimui, duomenų rinkimui įvairiais kanalais ir kalbomis, duomenų paruošimui, analizei ir ataskaitų generavimui. Unikali vientisa sprendimo platforma, platus funkcionalumas ir patogi vartotojo sąsaja leidžia Jums daug greičiau atlikti reikalingą tyrimą ir savo klientams pasiūlyti kokybiškas savalaikes paslaugas.

SPSS platūs produktų pasirinkimas leidžia patenkinti įvairių segmentų poreikius:

  • Moksliniams socialinių ar kitų mokslų tyrimams SPSS gali pasiūlyti daugybę nebrangių sprendimų, kurie leidžia gauti trokštamus patikimus rezultatus.
  • Verslo rinkos tyrimams, nesvarbu ar tai vartotojų rinkos tyrimai, produktų rinkos tyrimai, idėjų tikrinimas, prekės ženklų vertinimas ar bet koks kitas tyrimas, SPSS siūlo galingus ir lanksčius sprendimus tinkamus Jūsų reikmėms.
    Organizacijoms, kurios nori pagerinti sąveiką su klientais per įvairius kanalus, SPSS siūlo savo Įmonių grįžtamojo ryšio valdymo sprendimą.

  • Rinkos tyrimų bendrovėms SPSS Inc. sprendimai leidžia patenkinti net pačių reikliausių klientų įgeidžius ir išskirti savo kompaniją iš kitų
  • Bet kokio lygio švietimo įstaigoms SPSS siūlo produktų, leidžiančių išmatuoti ir sekti nuostatas ir nuomones, koordinuoti daugybę skirtingų auditorijų apklausų (taip pat ir apklausų internetu) ir lengvai bei efektyviai dalintis rezultatais su visais, kuriems šie duomenys yra reikalingi.
  • Tyrėjams iš valstybinio sektoriaus SPSS siūlo daugybę duomenų rinkimo ir analizės produktų atitinkančių Jūsų griežtus metodologinius, kokybės, saugumo ir naudingumo reikalavimus.

Visi SPSS produktai naudoja atviras ir standartais pagrįstas technologijas. Taigi Jūs galite būti tikri, kad mūsų produktai sklandžiai sąveikaus su kita programine įranga ir be priekaištų veiks įvairiose aplinkose. SPSS dirba daugybė apklausų ir technikos ekspertų, galinčių esant reikalui pritaikyti mūsų sprendimus konkrečioms jūsų reikmėms.


SPSS duomenų rinkimo sprendimų išskirtinumai:

  • Labai lengvas naudojime įrankis klausimynų kūrimui, tačiau tuo pačių su juo galėsite padaryti net sudėtingiausias apklausas su pažangiais loginiais ryšiais tarp atsakymų ir klausimų.
  • Sukurtą klausimyną galite panaudoti renkant duomenis keliais kanalais: internetu, telefonu, popieriniame formate, su nešiojamaisiais elektroniniais prietaisais. Klausimyno nereikės perdaryti, kad prisitaikyti prie kiekvieno kanalo savybių, tai programa atliks savarankiškai.
  • Kuriant klausimynus galima naudotis didele standartinių klausimynų, programinio kodo (script) ir šablonų biblioteka, kuria galite papildyti savo sukurtais objektais.
  • Sukurtą klausimyną viena kalba galėsite panaudoti iš karto keliomis kalbomis (yra galimybė rinktis iš 156 kalbų). Taip pat atsakydamas, respondentas gali pasirinkti, kuria kalba jam priimtinesnė ir klausimynas realiu laiku pakeis kalbą į priimtiniausią klientui. Kalbos keitimas visiškai neįtakuoja Jūsų duomenų surinkimo vientisumo – visus respondentų atsakymus nepriklausant nuo jų pasirinktos kalbos turėsite vienoda kalba.
  • Jei respondentas nebaigė atsakinėti į klausimyną, jis gali sugrįžti prie jo vėliau – visi jo jau užpildyti duomenys niekur nedings. Respondentui taip pat gali būti duota galimybė pakeisti atsakymo kanalą, pvz. nutrukusią apklausą telefonu persiųsti kaip nuorodą elektroniniu paštu, kad jis pabaigtu atsakinėti internetu.
  • Jei jau sukūrėte klausimynus Microsoft Word formate, Jus galėsite juos lengvai pernešti į SPSS duomenų rinkimo terpę su Word Capture funkcija.
  • Programa leidžia Jums kurti savo apklausų šablonus, aplikacijas ir vartotojo sąsają naudojant nemokamą Dimensions Development Library, kitų vartotojų bendrijos sukurtus ir platinamus kodus ir pagalba.
  • Programa gali būti naudojama 3 būdais: prisijungus prie interneto be vietinės programos instaliacijos, iškvietus programą iš savo kompiuterio, dirbant su programa naudojant programavimo kalbą.
  • Duomenys surinkti pasinaudojant SPSS duomenų rinkimo produktais iš karto gali būti analizuojami su SPSS statistiniais produktais be papildomo kodavimo ir duomenų įvedimo.
  • SPSS yra vienintelė kompanija, siūlanti vientisus duomenų rinkimo ir išsamios analizės įrankius. Todėl Jūs galite rinktis iš daugybės analizės rūšių: nuo paprasčiausios aprašomosios statistikos ir duomenų pateikimo lentelėmis ir grafikais iki pažangių paieškos ir modeliavimo metodų ir duomenų gavybos.
  • Jei Jūs turite nuolat atlikti tą pačią analizę su naujais duomenimis, sutaupysite daug laiko, lengvai automatizuodami dalį ar visą savo tyrimo procesą nuo duomenų paėmimo iki ataskaitų generavimo.

 


Įrankiai jūsų tyrimui

Siekdama prisitaikyti prie besikeičiančių Jūsų reikalavimų, SPSS nuolatos įtraukia naujas funkcijas ir savybes į savo sprendimus, pritaikytus visam tyrimo procesui. Duomenų rinkimui mes siūlome kelis priemonių rinkinius, kurių kiekvienas yra sukurtas skirtingoms vartotojų reikmėms. SPSS taip pat siūlo paslaugas internetu.

  • Trumpiems ar asmeniškai atliekamiems tyrimams bei apklausoms SPSS siūlo PASW Data Collection Data Entry produktus, leidžiančius greitai kurti profesionalias apklausas, anketas bei tyrimus ir lengvai bei tiksliai surinkti duomenis. Šie produktai yra integruojami į PASW Statistics, todėl Jūs iš karto galite pereiti nuo duomenų rinkimo prie analizės.
  • Sudėtingesnių apklausų ir tyrimų organizavimui SPSS siūlo PASW Data Collection sprendimą, leidžiantį rinkti duomenis keliais būdais: popieriuje, telefonu, nešiojamais įrenginiais ar internetu. Šis produktų rinkinys turi unikalią technologijų platformą ir leidžia centralizuotai saugoti, koduoti ir analizuoti surinktus duomenis nesvarbu kokiu kanalu ar kalba jie buvo surinkti. Jis suderinamas su daugeliu duomenų bazių ir operacinių sistemų ir leidžia saugoti respondentų anonimiškumą, padidina atsakymų skaičių ir leidžia paversti duomenis sprendimų priėmimui tinkama informacija, pateikdamas ataskaitas ar skaidres pristatymams.
  • Organizacijoms, norinčioms nepertraukiamai rinkti ir analizuoti vartotojų grįžtamojo ryšio duomenis iš įvairių kanalų, SPSS siūlo Enterprise Feedback Management (EFM) sprendimą. Šis sprendimaas leidžia centralizuoti duomenų rinkimą, valdymą ir naudotis duomenimis visoje organizacijoje, taip pat jungti konkrečių klientų grįžtamojo ryšio duomenis su kitais organizacijose esančiais pirkimo ir demografinėmis duomenimis apie klientus. Tokiu būdu Jūs galite ištirti konkrečių klientų ir segmentų požiūrį ir nuostatas bei jų ryšį su turimais demografinėmis ir elgsenos duomenimis. Turėdami tokią informaciją, galėsite geriau prisitaikyti ir daug lengviau prognozuoti savo klientų veiksmus.


Paverskite duomenis sprendimų priėmimui tinkama informacija

Duomenų analizė paverčia duomenis reikšmingais rezultatais. SPSS apklausų ir rinkos tyrimų sprendimai rinkoje laikomi duomenų analizės produktų etalonu. SPSS yra vienintelė kompanija, siūlanti vientisus duomenų rinkimo ir išsamios analizės įrankius. Jūs galite rinktis iš daugybės analizės rūšių: nuo paprasčiausio duomenų pateikimo ar duomenų pateikimo lentelės iki pažangių paieškos ir modeliavimo metodų ir duomenų gavybos. Jei Jūs turite nuolat atlikti tą pačią analizę su naujais duomenimis, sutaupysite daug laiko, lengvai automatizuodami dalį ar visą savo tyrimo procesą nuo duomenų paėmimo iki ataskaitų generavimo. Pasikartuojančias analizes ar ataskaitas galima lengvai automatizuoti, tuomet sutaupysite daug laiko ir iš karto gausite periodines analizės rezultatus.

Svarbiausi bruožai:

  • Vientisa sąsaja tarp duomenų rinkimo ir analizės įrankių
  • Atvirų duomenų modelis, leidžiantis analizuoti apklausų duomenis kartu su kitais verslo duomenimis ir gauti daugiau žinių
  • Dialoginis rezultatų pateikimas internete, leidžiantis vadybininkams ir kitiems kompanijos darbuotojams lengvai gauti reikalingas žinias

Tinkama žinia, tinkamam vartotojui, tinkamu laiku

Telekomunikacijų verslo specialistai sutaria, kad norint pasiūlyti produktus tinkamiems žmonėms, tinkamu laiku, itin svarbu suvokti vartotojų gyvenančių skirtingose vietovėse ir priklausančių skirtingoms demografinėms grupėms poreikius. Kompanijos norinčios suprasti vartotojų poreikius turi vykdyti rinkos segmentavimą. Tik suvokus bendrus konkrečių grupių bruožus ir elgsenos ypatumus, galima efektyviai pritaikyti jiems taikomas strategijas, pasiūlymus ir kampanijas. SPSS prognostinės analizės sprendimai leidžia kompanijoms greitai ir efektyviai išskirti reikšmingas vartotojų grupes, jas tinkamai apibūdinti ir pritaikyti savo strategiją šioms grupėms. SPSS programinė įranga yra pritaikyta efektyviai dirbti su itin dideliais duomenų kiekiais, kurie yra būdingi telekomunikacijų sektoriui. SPSS prognostinės analizės sprendimai telekomunikacijų sektoriui leidžia:

  • Lengvai nustatyti svarbius vartotojų segmentus
  • Kurti tikslines kampanijas, strategijas ir pasiūlymus
  • Greitai reaguoti į rezultatus

Pavyzdžiui: norėdama išengti vartotojų perbėgimo pas konkurentus, kompanija gali identifikuoti rizikingiausius vartotojų segmentus. Žinodama, kokių segmentų vartotojai labiausiai linkę pereiti pas konkurentus, kompanija gali pritaikyti vartotojų išlaikymo strategiją tiems segmentams. Taip galima išvengti didelių išlaidų taikant šią strategiją visiems vartotojams, o veiksmai pritaikyti konkrečiam vartotojų segmentui duos daugiau naudos už mažesnę kainą.

 


Nustatykite sukčiavimui būdingus modelius ir užkirskite kelią sukčiavimui

Sukčiavimas telekomunikacijų bendrovėms kasmet kainuoja milijardus dolerių. Nesąžininga veikla veikia visus telekomunikacijų bendrovių skyrius, nuo mokėjimų iki techninės priežiūros, o šios veiklos aptikimas ir pažabojimas reikalauja daugybės resursų. Kaip kompanijoms išvengti sukčiavimo ir apsaugoti savo reputaciją ir pajamas?

SPSS prognostinės analizės sprendimai gali padėti telekomunikacijų bendrovėms nustatyti sukčiavimui būdingus modelius. Naudojant šiuos sprendimus galima nesunkiai nustatyti ir ištirti galimus sukčiavimo atvejus nuo nelegalaus prisijungimo prie tinklų iki nesąžiningų mokėjimų. SPSS prognostinė analizė ne tik padeda nustatyti jau įvykusius sukčiavimo atvejus, bet ir užkirsti kelią galimiems bandymams tai daryti ateityje. Dėl to kompanijos gali užkirsti kelią sukčiavimui ir apsaugoti savo pajamas ir gerą vardą.

SPSS prognostinės analizės sprendimai leidžia:

  • Dirbti su itin dideliais duomenų kiekiais ir atrasti „adatą šieno kupetoje“
  • Atrasti įtartiną veiklą net esant ribotiems duomenims, dėl galimybės automatiškai įvesti trūkstamus duomenis, remiantis panašiais atvejais
  • Atrasti naujus ir sudėtingus sukčiavimo atvejus

SPSS prognostinės analizės sprendimai leidžia nesunkiai pritaikyti kredito reitingo skaičiavimą Jūsų klientams. Priimant sprendimus susijusius su vartotojais svarbu žinoti ar šie vartotojai galės laiku apmokėti sąskaitas. SPSS Inc. sprendimai gali atsakyti į šį klausimą ir palengvinti sprendimų priėmimą bei leisti pasiūlyti vartotojui tinkamiausią mokėjimo planą remiantis jo kredito reitingu.

Pritaikykite vartotojų kredito reitingo skaičiavimą Jūsų organizacijoje

Kaip kompanijai žinoti ar potencialus klientas apmokės visas sąskaitas laiku ar yra rizika dėl jo mokumo? Darbuotojams tiesiogiai bendraujantiems su vartotojais reikia greito atsakymo į šį klausimą, jei jie nori pasiūlyti tinkamas paslaugas ar produktus esamiems ir potencialiems vartotojams. Todėl kompanijoms reikia savalaikės kredito reitingo skaičiavimo sistemos, kuria galėtų naudotis kiekvienas sprendimus priimantis darbuotojas ar kompiuterinė sistema.

Naudojant SPSS prognozinės analizės sprendimus, galima suformuoti modelius iš turimų ir atrankinių duomenų. Tai leidžia priskirti duomenis naujiems vartotojams ir gauti kredito reitingo įvertinimus, kuriais remiantis galima priimti sprendimus. Kredito reitingo įvertinimai gali būti nedelsiant pateikiami darbuotojams ar sistemoms, todėl sprendimai bus priimami remiantis tiksliu vartotojo įvertinimu.

Naudodamiesi SPSS prognozinės analizės sprendimais, Jūs galite atrasti tinkamus mokėjimo planus vartotojams, kurių kredito reitingas žemas ar gali iškilti problemų dėl jų mokumo. Pritaikius mokėjimo planus šiems vartotojams, galima sumažinti riziką, kad jie neapmokės sąskaitų ir taip padidinti savo pajamas.


Supraskite kas Jūsų klientams svarbiausia

Daugelis telekomunikacijų bendrovių turi skyrius kurie rūpinasi apklausomis. Net jei Jūsų kompanijoje dar nėra tokio skyriaus arba Jūs samdote rinkos tyrimo bendroves apklausoms atlikti, SPSS programinė įranga gali padėti jums sumažinti išlaidas apklausų rengimui ir atlikimui.

SPSS sprendimai rinkos vertinimui ir bandymams leidžia lengvai kurti klausimynus, rinkti duomenis, juos analizuoti ir pritaikyti rezultatus Jūsų organizacijoje. Net jei kompanija neturi reikiamų pajėgumų didelėms apklausų kampanijoms organizuoti, galima lengvai pasinaudoti kompanijai lengvai prieinamais kanalais ir naudojantis SPSS programine įranga ir lengvai atlikti apklausas. Telekomunikacijų bendrovėms lengvai prieinami kanalai, kurias galima surinkti duomenis nesamdant brangiai kainuojančių rinkos tyrimo bendrovių:

  • Apklausos kompanijos interneto puslapyje
  • Apklausos per kompanijos skambučių centrus
  • Naujų ir kompaniją paliekančių klientų apklausos

Pasinaudojus SPSS programine įranga galima nesunkiai organizuoti kompaniją paliekančių klientų apklausas. Šių apklausų rezultatai gali būti naudojami suprasti, kodėl vartotojai palieka Jūsų kompaniją. Tai suprasdami galėsite efektyviai organizuoti vartotojų išlaikymo strategiją. Ir visą tai Jūs patys galite atlikti greitai, efektyviai ir nebrangiai.

SPSS sprendimai rinkos vertinimui ir bandymams yra pritaikomi pagal poreikius. Tai leidžia lengvai įtraukti SPSS sprendimus į Jūsų kompanijos sistemą.

 


Nuorodos

Brošiūros

Sužinokite daugiau apie SPSS    produktus

Daugiau   

Techninės ataskaitos

Sužinokite daugiau apie SPSS    produktų taikymo galimybes ir jų    įgyvendinimą.

Daugiau   

Demonstracinės versijos

Išbandykite SPSS produktus
ir nuspręskite, kuris iš jų
tinkamiausias Jums.

Daugiau   

Mokymai

Įgykite žinių, kurios padės
spręsti Jums svarbius klausimus.
Mes galime pasiūlyti mokymų
programų tiek pradedantiesiesms,
tiek profesionalams

Daugiau   

Left
Right