Sprendimai mažmeninei prekybai

  • Apžvalga
  • Vartotojų supratimas
  • Darbo efektyvumas
  • Produktų kūrimas
  • Išdėstymo analizė


Norėdamos išlaikyti ir padidinti pelningumą, mažmeninės prekybos bendrovės privalo turėti patikimą informaciją apie klientus, produktus ir verslą. Informaciją kuria remiantis būtų galima priimti ir taktinius, ir strateginius sprendimus.
"SPSS, an IBM Company" prognozinės analitikos sprendimai leidžia mažmenininkams geriau suprasti ir valdyti:

  • Vartotojų supratimas: Sukaupkite detalias žinias apie savo klientus ir jų segmentus ir panaudokite tas žinias efektyvių vartotojų pritraukimo ir išlaikymo strategijų kūrimui.
  • Darbo efektyvumas: Žinokite kaip sukoncentruoti savo resursus, kad pagerintumėt rezultatus, nepadidindami kaštų.
  • Produktų kūrimas: Suprasdami vartotojų preferencijas, rinkos poreikius ir kitus svarbius veiksnius, kurkite sėkmingus produktus.
  • Išdėstymo analizė: Nustatykite pelningiausias vietas parduotuvėms ir kurkite efektyvų interjero išdėstymą

SPSS sprendimai mažmeninei prekybai yra sukurti naudojantis daugiau nei trijų dešimtmečių darbo su daugybe mažmeninės prekybos įmonių patirtimi. Tarp SPSS Inc. klientų yra:

  • 21 iš 25 didžiausių pasaulyje mažmeninės prekybos tinklų
  • 9 iš 10 didžiausių interneto prekybos įmonių
  • 15 iš 20 didžiausių JAV mažmenininkų prekiaujančių pagal katalogus
  • 8 iš 10 didžiausių JAV specializuotų mažmeninės prekybos tinklų

 


Įgykite ir išlaikykite vertingiausius klientus

Mažmenininkai suprantantys kas yra jų vertingiausi klientai ir kaip patenkinti jų poreikius turi žymų pranašumą prieš savo konkurentus. SPSS sprendimai leidžia mažmeninės prekybos įmonėms išlaikyti ilgalaikį pelningumą, suprantant savo vartotojų poreikius, preferencijas ir įpročius.

Toks gilus vartotojų supratimas leidžia mažmenininkams:

  • Mažais kaštais įgyti naujų klientų: Gerai suprasdami savo vertingiausius klientus, mažmenininkai gali geriau paveikti potencialiai vertingus klientus.
  • Padidinti klientų vertę: Pateikdami savalaikius patrauklius pasiūlymus ir žinutes per vidinius ir išorinius kanalus, prekybininkai gali pagerinti atsaką į kampanijas, padidinti pardavimų pajamas ir vartotojų pasitenkinimą.
  • Padidinti vartotojų pasitenkinimą ir išlaikymą: Laiku nustatę klientų perbėgimo pavojų ir žinodami kaip juos sulaikyti, mažmenininkai gali išlaikyti vertingiausius klientus.

Sofmap Ltd., viena didžiausių Japonijos asmeninių kompiuterių ir programinės įrangos mažmeninės prekybos kompanijų sugebėjo tris kartus padidinti savo apyvartą, kai pasiūlė vartotojams tikslines rekomendacijas. Daugiau apie šią istoriją skaitykite čia.

Vienas didžiųjų JAV biuro reikmenų mažmenininkų naudojasi SPSS sprendimais siekdamas pagerinti atsaką į kampanijas paštu, internetu ir telefonu, kurdamas daugiakanalį požiūrį į savo klientus. GUS Home Shoping, antras pagal dydį Didžiosios Britanijos mažmenininkas padidino vartotojų pasitenkinimą, užtikrinęs, kad didžiausios paklausos produktų bus visada galima rasti jo parduotuvėse. Daugiau apie šią istoriją skaitykite čia.

 



Sutelkite išteklius geresniam poveikiui

Novatoriškos kompanijos nepertraukiamai ieško būdų, kuriais galima efektyviau pasiekti savo tikslus. SPSS prognozinės analitikos sprendimai leidžia mažmenininkams net tik pagerinti efektyvumą, bet ir pasiekti geresnių rezultatų.

Mažmeninės prekybos įmonės naudoja prognozinę analitiką nuo rinkodaros iki nuostolių minimizavimo, pavyzdžiui siekdami padidinti kampanijų efektyvumą ar sumažinti vagysčių skaičių. Visa tai galima padaryti nepadidinant veiklos sąnaudų.

SPSS sprendimai padeda mažmeninės prekybos įmonėms:

  • Kurti efektyvias kampanijas nukreiptas į tikslinę rinką, vartotojams, kurie yra labiausiai linkę reaguoti, o nesiųsti pasiūlymus visiems vartotojams.
  • Nustatyti ir sumažinti nuostolius susijusius su vagystėmis ar prastu inventoriaus naudojimu.
  • Leidžia rinkodaros specialistams ir vadybininkams spręsti verslo problemas be IT arba analitikų pagalbos.

JAV mažmeninės prekybos tinklas Chase-Pitkin Home & Garden naudoja SPSS Inc. ataskaitų rengimo sprendimą siekdami sumažinti prekių praradimus. Vienas pirmaujančių išskirtinių odos gaminių mažmenininkų naudodamasis SPSS programine įranga, galėjo kurti efektyvesnes rinkodaros kampanijas, be to kompanija perkėlė duomenų apdorojimą į kompanijos vidų.


 


Kurkite sėkmingus naujus produktus ir paslaugas

Nauji produktai kelia vartotojų susidomėjimą, tačiau mažmenininkai norėdami sukurti naujų sėkmingų produktų privalo pasikliauti ne vien gera nuojauta. Norėdamos sukurti ir įvesti į rinką kompanijos privalo labai gerai suprasti savo klientus ir rinką.

SPSS prognozinės analitikos programos leidžia mažmenininkams sužinoti kokios produktų savybės vartotojams yra svarbiausios ir nustatyti sritis, kuriose egzistuoja naujo produkto poreikis.

Įžvalgūs mažmenininkai gali:

  • Rinkti informaciją apie vartotojų preferencijas ir supratimą, naudojantis SPSS sprendimais apklausoms.
  • Analizuoti bendravimą su klientais, pavyzdžiui elektroninio pašto žinutes, skambučių centrų stenogramas ir nustatyti sritis, kuriose reikia naujų produktų.
  • Nustatyti savybes, kurioms tam tikrų segmentų vartotojai teikia daugiausiai reikšmės.
  • Tiksliai prognozuoti produkcijos paklausą ir geriau valdyti gamybą ir paskirstymą.

Vienas pirmaujančių Didžiosios Britanijos laisvalaikio prekių mažmenininkų Whitbread kuria naujus produktus bei jų rinkodaros ir reklamos strategijas pagal tai kaip vartotojai suvokia produkto savybes. Daugiau apie šią istoriją skaitykite čia.

 


Pasirinkite pelningas vietas parduotuvėms ir kurkite efektyvesnį interjerą

Kas svarbiausia sėkmingai mažmeninės prekybos tinklo plėtrai? Vieta, vieta ir dar kartą vieta. Mažmeninės prekybos įmonės žino, kad gera parduotuvės vieta yra lemiamas veiksnys norint iš jos gauti pajamų. SPSS prognozinės analitikos programos leidžia mažmenininkams pasirinkti tinkamą vietą parduotuvėms bei projektuoti efektyvų interjero išdėstymą.

Mažmenininkai pasinaudodami šiomis žiniomis gali:

  • Sužinoti, kurios vietos turi potencialo ilgą laikotarpį duoti pelną, o kurios ne.
  • Tinkamai išdėstyti produktus parduotuvėje ir padidinti kelių produktų pirkimo tikimybę.
  • Suprasti, kaip parduotuvės interjero išdėstymas ir srautai veikia bendrą pirkimo malonumą.
  • Sumažinti vagysčių iš parduotuvių ir praradimų skaičių, keičiant produktų išdėstymą parduotuvėje ir pačios parduotuvės išdėstymą.

Vienas pirmaujančių JAV audinių tiekėjų pertvarkė savo parduotuvių interjerą pagal tai, kokie produktai buvo perkami kartu. Vokietijos biuro reikmenų gamintojas Herlitz pasinaudojo duomenimis apie kainos poveikį ir demografine informacija, siekdamas nustatyti kiekvienai parduotuvei tinkamiausius produktus ir interjero išdėstymą.

Daugiau apie šią istoriją skaitykite čia.


Rizikos valdymo sprendimai

Finansinių paslaugų sektorius yra vienas rizikingiausių. Sukčiavimas ar neapdairumas finansinių paslaugų kompanijoms gali kainuoti itin brangiai. Pagal rinkos stebėjimo kompanijos Datamonitor duomenis, dėl pavojų susijusių apgavystėmis, pinigų plovimu ir Basel II reikalavimų, vien Europoje 2006 metais finansinių paslaugų kompanijos išleido daugiau nei 4,8 milijardus. Gartner ataskaitoje teigiama, jog šio sektoriaus išlaidos rizikos valdymo sprendimams sudarys 9 procentus išlaidų informacinėms technologijoms.

Lloyds TSB, viena pirmaujančių Didžiosios Britanijos finansinių paslaugų grupių naudojasi SPSS prognozinės analitikos sprendimais siekdama pagerinti kompanijos rizikos valdymą taikant sukčiavimo su kredito kortelėmis aptikimo sistemą. Dėl itin išaugusio bendro sukčiavimų su kredito kortelėmis Loyds ir kitos korteles išduodančios kompanijos pripažino, kad norint sumažinti poveikį vartotojams ir akcininkams būtina patobulinti sukčiavimo aptikimo sistemas. Sujungę SPSS prognozinės analitikos sprendimus su savo sukčiavimo aptikimo sistema Loyds žymiai padidino aptiktų sukčiavimo atvejų skaičių ir kasmet sutaupo daugiau nei 2,5 milijonų svarų.

Pagerinkite rizikos valdymą kiekvieno kontakto su klientais metu

SPSS rizikos valdymo sprendimai padeda finansinių paslaugų kompanijoms efektyviau panaudoti kapitalą, sumažindami sukčiavimo, kredito ir pinigų plovimo riziką. Suteikite kiekvienam sprendimus kompanijoje priimančiam žmogui ir auditoriui savalaikę prognozinę rizikos vertinimo priemonę, kuria itin lengva naudotis. Įdiekite realaus laiko prognozinės analitikos sprendimus į savo rizikos valdymo sistemą ir aptikite bei sumažinkite riziką.

Daugelis rizikos valdymo sprendimai remiasi statiškomis taisyklėmis, tačiau SPSS prognoziniai rizikos valdymo sprendimai yra atviri ir lengvai pritaikomi bei leidžia pasinaudoti Jūsų patirtimi. SPSS rizikos valdymo sprendimai suteikia Jums geriausią ir plačiausią analitinių metodų spektrą, leidžiantį gauti tikslius rezultatus ir neatsilikti nuo naujausių rizikos modelių. Standartizuoti metodai ir šablonai padaro prognozinį modeliavimą skaidriu, pakartojamu ir atitinkančiu visus teisinius reikalavimus.

Pritaikykite SPSS prognozinio rizikos valdymo sprendimus savo kompanijoje ir:

  • Aptikite sukčiavimo atvejus ir užkirskite jiems kelią
  • Užkirskite kelią pinigų plovimui
  • Nustatykite kredito riziką

 


Nuorodos

Brošiūros

Sužinokite daugiau apie SPSS    produktus

Daugiau   

Techninės ataskaitos

Sužinokite daugiau apie SPSS    produktų taikymo galimybes ir jų    įgyvendinimą.

Daugiau   

Demonstracinės versijos

Išbandykite SPSS produktus
ir nuspręskite, kuris iš jų
tinkamiausias Jums.

Daugiau   

Mokymai

Įgykite žinių, kurios padės
spręsti Jums svarbius klausimus.
Mes galime pasiūlyti mokymų
programų tiek pradedantiesiesms,
tiek profesionalams

Daugiau   

Left
Right