Techninis palaikymas

Esame tam, kad padėtume Jums gauti kuo daugiau vertės

iš įsigytos programinės įrangos.

Į mūsų techninio palaikymo paslaugas įeina:

  • Techninės pagalbos teikimas telefonu, internetu ir
    elektroniniu paštu
  • Įsigytos programinės įrangos praplėtimų (patch) ir
    naujų versijų atsisiuntimas nemokamai
  • Priėjimas prie plačios elektroninės duomenų bazės
  • Klaidų pranešimų interpretavimas ir sprendimas
  • Pagalba instaliuojant programinę įrangą
  • Bendros konsultacijos dėl programos naudojimo,
    duomenų paruošimo, analizės ir ataskaitų generavimo
    (šios konsultacijos nėra mokymų atitikmuo).

Kaip galiu pasinaudoti techninio palaikymo paslaugomis?

Techninis palaikymas įeina į visas metines licencijas (įskaitant Faculty Pack licenciją dėstytojams bei Campus licencijas mokymo įstaigoms). Jei įsigijote nuolatinę programinės įrangos licenciją, techninio palaikymo mokestis yra mokamas kasmet atskirai ir jo terminas nurodytas licencinėje sutartyje.

Turėdami galiojantį techninį palaikymą, klientai gali susisiekti su mūsų specialistais el. paštu servisas@insol.lt arba telefonu - +370 5 204 32 46.

Kur kreiptis jei iškilo problemų naudojantis programine įranga?

Jeigu iškilo problemų diegiant IBM SPSS Statistics produktus ar naudojantis jais, galite kreiptis į UAB „Insight Solutions“ elektroniniu paštu servisas@insol.lt arba šiais kontaktais. Taip pat informacijos apie IBM SPSS Statistics problemų sprendimus galite rasti www.spss.com techninio palaikymo puslapyje, prie kurio galite prisijungti čia.

Kaip parsisiųsti IBM SPSS Statistics atnaujinimus bei pataisymus?

Iš PIBM SPSS Statistics meniu pasirinkite Help => Check for Updates. Bus atidarytas puslapis, kuriame bus nurodyti reikiami atnaujinimai bei pataisymai. Šiame puslapyje pateikiama nuoroda į atnaujinimų puslapį, šiame puslapyje spustelkite nuorodą su reikiamu atnaujinimu, jį parsisiųskite bei įdiekite. SPSS nuolat tobulina savo programinę įrangą, todėl norėdami dirbti efektyviau, reguliariai tikrinkite ar nepasirodė nauji pataisymai ar atnaujinimai.

Taip pat naujausius pataisymus galite rasti www.spss.com techninio palaikymo puslapyje. Prisijunkite prie techninio palaikymo puslapio šiuo adresu ir iš meniu pasirinkite Statistics->Patches šiame puslapyje pasirinkite norimą atnaujinimą, jį parsisiųskite bei įdiekite.

Kodėl po kurio laiko nustojo veikti programa ir ką turėčiau daryti?

SPSS produktų licencijos kodai dažniausiai generuojami 1 metams.

Jeigu Jūs naudojatės metine licencija, pasibaigė Jūsų licencijos galiojimo laikas ir norint toliau naudotis programine įranga, reikia atnaujinti sutartį.

Jeigu naudojatės nuolatine licencija, kodą galėsite atnaujinti nemokamai, susisiekę su mumis telefonu ar elektroniniu paštu servisas@insol.lt. Būtinai nurodykite organizacijos/pirkėjo pavadinimą (arba įsigijusio asmens vardą ir pavardę) ir seną autorizacijos kodą. Jeigu neturite senojo autorizacijos kodo, papildomai nurodykite: programinės įrangos pavadinimą, versiją ir vartotojų skaičių. Naują autorizacijos kodą gausite netrukus, jį reikės suvesti per SPSS Licence Authorization Wizard, kuri rasite kartu su SPSS programa per "Start" menu.

Kurią licenciją pasirinkti diegiant IBM SPSS Statistics?

Diegiant IBM SPSS Statistics galima pasirinkti iš trijų licencijų tipų, Jūsų licencijos tipas yra nurodytas licencinėje sutartyje arba autorizacijos kodo laiške:

„Single User“

Ši licencija skirta vienam vartotojui ir yra saugoma kompiuteryje, kuriame įdiegiama programa. Visos asmeninės licencijos studentams ir dėstytojams yra priskiriamos prie šio tipo licencijos.

„Site License“

Ši licencija leidžia programą įdiegti keliose darbo vietose pasinaudojant tuo pačiu kodu. Kiekis leidžiamų diegimų priklauso nuo nupirktų licencijų kiekio ir yra nurodytas sutartyje. Šis licencijavimo būdas labiausiai tinka organizacijoms kuriuose SPSS programinę įrangą naudoja apibrėžtas kiekis darbuotojų. Kaip ir licencijos vienam vartotojui atveju, licencijos duomenys saugomi kompiuteryje, kuriame įdiegiama programinė įranga, ji yra susiejama su konkrečiu kompiuteriu.

„Network License“

Ši licencija leidžia programą diegti neribotai organizacijos mastu. Tačiau vienu metu programine įranga galės naudotis n konkurentinių vartotojų. Programinės įrangos kaina priklauso nuo vartotojų, kurie vienu metu gali naudotis programine įranga skaičiaus.

Šią licenciją taip pat galima instaliuoti serveryje.

Ši licencija paranki organizacijoms, turinčioms didelį vartotojų skaičių, kuriems programa nėra reikalinga pastoviai. Ji taip pat patogi tuo, kad darbuotojai gali naudotis licenciją per nutolusią darbo vietą (pvz. iš namų).

Licencija veikia per „Network License Manager” programą, kuri paleidžiama tinkle. Vienu metu galinčių prisijunti vartotojų skaičius yra koduojamas šioje programoje. „Network License Manager“ leis programine įranga vienu metu naudotis ne didesniam nei nurodyta sutartyje konkurentinių vartotojų skaičiui ir atmes užklausas viršijančias šį skaičių.

Kaip licencijuoti IBM SPSS Statistics?

IBM SPSS Statistics programinę įrangą galima licencijuoti iškarto ją įdiegus arba vėliau. Pasibaigus programinės įrangos diegimui Jums bus pasiūlyta licencijuoti programinę įrangą arba pradėti 14 dienų bandomąjį laikotarpį. Šis meniu taip pat prieinamas iš Windows start meniu pasirinkus SPSS Inc->IBM SPSS Statistics 18 ->IBM SPSS Statistics 18 License Authorization Wizard. Norint licencijuoti programinę įrangą, prie kompiuterio būtina prisijungti vartotojui su administracijos teisėmis, taip pat greitam licencijavimui reikalingas interneto ryšys.

Jei norite licencijuoti programinę įrangą, pasirinkite „License my product now“. Atsidariusiame lange įveskite dvidešimties skaitmenų autorizacijos kodą, kurį gavote su licencine sutartimi. Jeigu turite kelis kodus (pavyzdžiui skirtingiems moduliams), paspauskite „Enter additional codes“, įveskite po vieno kodą ir po kiekvieno kodo paspauskite mygtuką „add“ Įvedę visus norimus kodus paspauskite mygtuką „Next“. Netrukus turėtumėte išvysti pranešimą, kad Jūsų programinė įranga buvo sėkmingai licencijuota.

Jei norite pradėti 14 dienų bandomąjį laikotarpį, pasirinkite „Enable temporary trial period“. Atsidariusiame lange spustelkite ir atsidariusiame lange pasirinkite bylą trial.txt. Paspauskite mygtuką „Next“ ir netrukus išvysite pranešimą, kad pradėtas 21 dienos bandomasis laikotarpis.

Jeigu nepavyko licencijuoti programinės įrangos, kreipkitės į UAB „Insight Solutions“ elektroniniu paštu servisas@insol.lt arba šiais kontaktais. Taip pat informacijos apie IBM SPSS Statistics problemų sprendimus galite rasti www.spss.com techninio palaikymo puslapyje, prie kurio galite prisijungti čia.

Kaip atsisiųsti ir įdiegti demonstracinę IBM SPSS Statistics versiją?

Demonstracinę IBM SPSS Statistics versiją galite atsisiųsti čia. Atsisiuntę bandomąją versiją ją įdiekite ir automatiškai bus pradėtas 14 dienų bandomasis laikotarpis. Demonstracinėje versijoje bus aktyvuoti visi IBM SPSS Statistics moduliai.

Kokią informaciją reikia pateikti, siunčiant užklausą dėl problemų?

Siųsdami užklausą dėl programinės įrangos problemų pateikite:

  • Informaciją apie save - įmonės pavadinimas, arba vartotojo vardas ir pavardė
  • Informaciją apie programinę įrangą – programinės įrangos pavadinimas ir versija
  • Informaciją apie problemą – problemos aprašymą, problemos kodą, kurį pateikė programa „Output“ lange, šio lango su pranešimu nuotrauką (matydami langą su pranešimu apie problemą, paspauskite mygtuką „Print Screen“, atidarykite bent kokią piešimo programą ar MS Word ir įkelkite į ją paveikslėlį).

Per kiek laiko sprendžiamos kilusios problemos?

Darbo dienomis į pranešimą reaguojama ne vėliau kaip per 24 valandas. Problemos išsprendimo laikas priklauso nuo problemos rimtumo, tačiau dažniausiai problemos išsprendžiamo per dvi ar mažiau darbo dienų.