Rinkos ir verslo aplinka nuolat kinta. Klientai tampa išrankesni. Yra jau beveik neįmanoma konkuruoti pasikliaujant vien savo produktais ir jų atributais. Įmonės privalo nuolat ieškoti naujų būdų siekti konkurencinio pranašumo.
Mintis įtraukti analitiką į verslo procesus nėra nauja. Tačiau analitika visuomet buvo nukreipta į praeitį ir apsiribojo bendromis ataskaitomis bei išvestiniais rodikliais, todėl įmonės galėjo tik reaguoti į aplinkybes. Tačiau naudodamos SPSS analitiniais sprendimais, organizacijos dabar gali patikimiau numatyti savo planuojamų veiksmų ir sprendimų pasėkmes ir gauti reikiamos įžvalgos iš savo duomenų. Prognozinė analitika padeda surasti ryšius ir priklausomybes iš esamų ar surinktų duomenų ir naudoja sukurtus modelius prognozuojant būsimas tendencijas, žmonių elgesį ir prioritetus.
Sužinokite daugiau apie prognozinę analitiką. Atraskite kaip pažinti klientus geriau nei jie pažįsta save, sužinokite, kaip analitikos, IT ir verslo procesų sujungimas gali pakeisti Jūsų verslą ir kaip SPSS gali padėti Jums pasiekti ir išlaikyti konkurencinį pranašumą.
Naujas požiūris į lojalumą: Kaip išlaikyti tinkamus klientus žiūrėti(anglų kalba)»
Kas būtų, jei galėtumėte pasikalbėti su visais klientais? Ne šiaip pasikalbėti, o suvokti jų veiksmus, požiūrį bei įsitikinimus. Artimai pažįstant klientą, tampa daug lengviau sukurti ir palaikyti pelningus santykius.
SPSS sprendimai ne tik leidžia pažinti klientą iš turimų duomenų, bet kartu panaudoja kiekvieną kontaktą su klientu geresniam jo pažinimui ir kartu plečia Jūsų galimybes.
Panaudojant visų ryšių su klientais (tiesioginio bendravimo, telefonu ar internetu) duomenis, SPSS sprendimai leidžia surinkti daugiau informacijos ir palaikyti ryšius su klientais. Šis procesas niekada nesibaigia:
Pagrindinis prognozinės analitikos tikslas yra geresni rezultatai. Žinodami, ko galima tikėtis, Jūs būsite pasiruošę iš anksto imtis veiksmų. Geresnis klientų supratimas leidžia pasiekti Jums reikiamą rezultatą.
Turėdami daugiau nei 40 metų patirtį, šioje srityje SPSS yra nenuginčijami ekspertai. Svarbiausia – SPSS patirtis ir sugebėjimai gali padėti Jums pasiekti geresnių rezultatų.
Palaikyti bendravimą su klientu yra CRM sritis. Tačiau palaikyti artimą ir asmenišką bendravimą su daugybe klientų yra SPSS prognozinės analitikos sprendimų sritis. Šie sprendimai leidžia bendrauti su daugybe klientų vienu metu, tačiau kartu bendrauti ne su visuma, o su kiekvienu jų
"Paverskite bendravimą su klientu pinigais"
Sujungus analitiką, IT ir verslo procesus, sukuriama ilgai išliekanti inovacija. Tai nėra ateities galimybė, daugybę duomenų turinčiose ir ieškančiose naujų būdų konkuruoti, kompanijose tai vyksta kiekvieną dieną.
Greitas susidomėjimo analitika augimas privertė organizacijas iš naujo apgalvoti analitikos strategijas. Konkurencingos organizacijos teikia analitikai ne mažiau dėmesio, nei intelektinei nuosavybei. SPSS siekia sujungti prognozinę analitiką, IT bei verslo procesus ir sukurti didžiausią galimą investicijų grąžą.
Į paslaugas orientuota IT architektūra itin greitai tapo nepakeičiama. Ši architektūra leidžia kompanijoms greitai prisitaikyti prie verslo poreikių ir lengvai diegti naujas technologijas ten kur jų labiausiai reikia.
SPSS naudoja šią lanksčią architektūrą ir pateikia lengvai integruojamus į bent kokią aplinką prognozinės analitikos sprendimus.
Tikroji vertė gaunama, kai prognozinės analitikos galimybės yra integruojamos tiesiogiai į svarbiausius verslo procesus. Tokiu atveju galima ne tik prognozuoti klientų veiksmus, bet iškarto imtis reikiamų veiksmų.
Sujungusios analitiką, IT ir verslo procesus į vieną visumą, organizacijos ima žvelgti į ateitį, tampa konkurencingesnės ir gali efektyviau paversti bendravimą su klientais pelnu.
"Į ateitų žvelgianti kompanija"
Kas svarbiausia kiekvienos organizacijos sėkmei? Pajamų ir pelno augimas. SPSS sprendimai leidžia sukurti abipusį ryšį su daugybe klientų bei skatinti juos, taip šie sprendimai suteikia Jums konkurencinį pranašumą.
Nevaldomas klientų skaičiaus augimas nėra sėkmės garantas. Tačiau jeigu reikiamu metu pritraukiami reikiami klientai, tai virsta sėkme. Prognozinė analitika leidžia pritraukti daugiau tinkamų klientų.
Cablecom
"Penki harmoningo augimo faktoriai"
"Paverskite bendravimą su klientu pinigais"
SPSS diegimo metodologija –pr3– leidžia sujungti analitiką, verslo procesus bei technologijas. Prognozinės analitikos sprendimų diegimas yra suskirstytas į etapus, kurių kiekvienas apima:
–pr3– metododologija gali būti taikoma bet kokio dydžio projektams, nuo vienos programos iki visą organizaciją apimančios sistemos diegimo.
Kris Hackney, Enterprise Solutions, SPSS Inc., tapimas prognozinės analitikos kompanija. Klausyti (anglų kalba) »
Alex Kormushoff aiškina kaip tapti prognozinės analitikos kompanija, padedant tinkamam partneriui. Klausyti (anglų kalba) »
SPSS - prognozinės analitikos lyderis
SPSS turi 40 metų patirtį analizuojant duomenis apie žmones ir leidžiant geriau suprasti jų savybes, požiūrius bei poelgius. SPSS pirmieji įdiegė naują analitikos metodologiją, leidžiančią geriau panaudoti jau padarytas investicijas. Ši patirti padaro SPSS idealiu partneriu, padedančiu siekti Jūsų tikslų.