Sprendimai

  • Sprendimai
  • Suvokimas
  • Transormacija
  • Vertė
  • Metodas

Prognozinė analitika - laimėtojų kelias konkurencijos pasaulyje

Konkurencinio pranašumo paieška

Rinkos ir verslo aplinka nuolat kinta. Klientai tampa išrankesni. Yra jau beveik neįmanoma konkuruoti pasikliaujant vien savo produktais ir jų atributais. Įmonės privalo nuolat ieškoti naujų būdų siekti konkurencinio pranašumo.


SPSS sprendimai padeda organizacijoms gauti pranašumą šioje konkurencinėje kovoje optimizuojant procesus prognozinės analitikos metodais ir priemonėmis. Prognozinė analitika, integruota į verslo procesus, gali atsakyti ne vien tik į klausimą, kas vyksta rinkoje ir mano įmonėje, bet ir į klausimą, kodėl tai vyksta, nuo ko tai priklauso ir kas bus rytoj vienokiu ar kitokiu atveju. Žinodami šią informaciją vadovai gali būti užtikrinti savo sprendimais ir nukreipti įmonę tinkama linkme jau šiandien kad būtų sulaukti norimi rezultatai rytoj.


Naujas požiūris į analitiką

Mintis  įtraukti analitiką į verslo procesus nėra nauja. Tačiau analitika visuomet buvo nukreipta į praeitį ir apsiribojo bendromis ataskaitomis bei išvestiniais rodikliais, todėl įmonės galėjo tik reaguoti į aplinkybes. Tačiau naudodamos SPSS analitiniais sprendimais, organizacijos dabar gali patikimiau numatyti savo planuojamų veiksmų ir sprendimų pasėkmes ir gauti reikiamos įžvalgos iš savo duomenų. Prognozinė analitika padeda surasti ryšius ir priklausomybes iš esamų ar surinktų duomenų ir naudoja sukurtus modelius prognozuojant būsimas tendencijas, žmonių elgesį ir prioritetus.

 

Sužinokite daugiau apie prognozinę analitiką. Atraskite kaip pažinti klientus geriau nei jie pažįsta save, sužinokite, kaip analitikos, IT ir verslo procesų sujungimas gali pakeisti Jūsų verslą ir kaip SPSS gali padėti Jums pasiekti ir išlaikyti konkurencinį pranašumą.

Bendraukite su klientais

Ryšiai per bendravimą

Kas būtų, jei galėtumėte pasikalbėti su visais klientais? Ne šiaip pasikalbėti, o suvokti jų veiksmus, požiūrį bei įsitikinimus. Artimai pažįstant klientą, tampa daug lengviau sukurti ir palaikyti pelningus santykius.

Nuo duomenų apie klientus prie bendravimo

SPSS sprendimai ne tik leidžia pažinti klientą iš turimų duomenų, bet kartu panaudoja kiekvieną kontaktą su klientu geresniam jo pažinimui ir kartu plečia Jūsų galimybes.

Panaudojant visų ryšių su klientais (tiesioginio bendravimo, telefonu ar internetu) duomenis, SPSS sprendimai leidžia surinkti daugiau informacijos ir palaikyti ryšius su klientais. Šis procesas niekada nesibaigia:

  • Kuo daugiau Jūs žinote apie kliento elgseną, tuo daugiau naudos duoda kiekvienas kontaktas su klientu
  • Įgiję kliento pasitikėjimą, Jūs apie klientą sužinosite daugiau ir galėsite dar labiau patobulinti savo naudojamus prognozinius modelius
  • Galiausiai Jūs galėsite priimti tinkamiausius visiems klientams sprendimus ir pasiūlyti tinkamą produktą ar paslaugą tinkamam klientui, tinkamu laiku

Geresni rezultatai

Pagrindinis prognozinės analitikos tikslas yra geresni rezultatai. Žinodami, ko galima tikėtis, Jūs būsite pasiruošę iš anksto imtis veiksmų. Geresnis klientų supratimas leidžia pasiekti Jums reikiamą rezultatą.

Turėdami daugiau nei 40 metų patirtį, šioje srityje SPSS yra nenuginčijami ekspertai. Svarbiausia – SPSS patirtis ir sugebėjimai gali padėti Jums pasiekti geresnių rezultatų.

Nuo visų prie vieno

Palaikyti bendravimą su klientu yra CRM sritis. Tačiau palaikyti artimą ir asmenišką bendravimą su daugybe klientų yra SPSS prognozinės analitikos sprendimų sritis. Šie sprendimai leidžia bendrauti su daugybe klientų vienu metu, tačiau kartu bendrauti ne su visuma, o su kiekvienu jų

Analitikos, IT ir verslo procesų sujungimas

Sujungus analitiką, IT ir verslo procesus, sukuriama ilgai išliekanti inovacija. Tai nėra ateities galimybė, daugybę duomenų turinčiose ir ieškančiose naujų būdų konkuruoti, kompanijose tai vyksta kiekvieną dieną.

Analitika, kuri veda į priekį

Greitas susidomėjimo analitika augimas privertė organizacijas iš naujo apgalvoti analitikos strategijas. Konkurencingos organizacijos teikia analitikai ne mažiau dėmesio, nei intelektinei nuosavybei. SPSS siekia sujungti prognozinę analitiką, IT bei verslo procesus ir sukurti didžiausią galimą investicijų grąžą.

Geresnė architektūra

Į paslaugas orientuota IT architektūra itin greitai tapo nepakeičiama. Ši architektūra leidžia kompanijoms greitai prisitaikyti prie verslo poreikių ir lengvai diegti naujas technologijas ten kur jų labiausiai reikia.

SPSS naudoja šią lanksčią architektūrą ir pateikia lengvai integruojamus į bent kokią aplinką prognozinės analitikos sprendimus.

Integracija į pagrindinius verslo procesus

Tikroji vertė gaunama, kai prognozinės analitikos galimybės yra integruojamos tiesiogiai į svarbiausius verslo procesus. Tokiu atveju galima ne tik prognozuoti klientų veiksmus, bet iškarto imtis reikiamų veiksmų.


Analitikos, IT ir verslo procesų sujungimas formuoja naują požiūrį

Sujungusios analitiką, IT ir verslo procesus į vieną visumą, organizacijos ima žvelgti į ateitį, tampa konkurencingesnės ir gali efektyviau paversti bendravimą su klientais pelnu.

  • "Į ateitų žvelgianti kompanija"


    Pirma dalis: klientų lemiamos inovacijos, Peppers & Rogers Group. Skaityti (anglų kalba) »

Pajamų ir pelno augimas

Penkios svarbiausios verslo užduotys

Kas svarbiausia kiekvienos organizacijos sėkmei? Pajamų ir pelno augimas. SPSS sprendimai leidžia sukurti abipusį ryšį su daugybe klientų bei skatinti juos, taip šie sprendimai suteikia Jums konkurencinį pranašumą.

  1. 1. Pritraukti daugiau ir geresnių klientų

    Nevaldomas klientų skaičiaus augimas nėra sėkmės garantas. Tačiau jeigu reikiamu metu pritraukiami reikiami klientai, tai virsta sėkme. Prognozinė analitika leidžia pritraukti daugiau tinkamų klientų.

  2. 2. Ilgiau išlaikyti vertingiausius klientus Net ir pačioje konkurencingiausioje aplinkoje, prognozinė analitika leidžia ilgiau išlaikyti klientus. Tai įmanoma tik geriau suprantant klientus, nei Jūsų konkurentai.
  3. 3. Palaikyti ir gerinti esamus santykius su klientais Gaukite daugiau pelno, žinodami kurie iš jų teikia daugiausiai galimybių.
  4. 4. Aptikti sukčiavimo atvejus ir užkirsti jiems kelią Sukčiavimas ne tik kelia pavojų pelningam kompanijos darbui, bet nesiimant veiksmų, gali sugadinti santykius su geriausiais klientais. Prognozinė analitika leidžia geriau valdyti sukčiavimų aptikimą bei prevenciją ir taip pagerinti santykius su klientais.
  5. 5. Sumažinti riziką Rizikų valdymas tampa vis sudėtingesnis ir svarbesnis kompanijoms. SPSS prognozinės analitikos sprendimai sujungia analitiką, technologijas ir procesus ir taip leidžia efektyviau identifikuoti ir valdyti verslo rizikas.

SPSS sprendimai - prognozinės analitikos pagrindas

Tinkamas metodas

SPSS diegimo metodologija –pr3– leidžia sujungti analitiką, verslo procesus bei technologijas. Prognozinės analitikos sprendimų diegimas yra suskirstytas į etapus, kurių kiekvienas apima:

  • Analitiką: nustatyti tinkamiausius analitinius metodus ir procesus, kurie leistų spręsti reikiamas problemas su turimais duomenimis
  • Verslo procesus: įtraukti prognozinės analitikos rezultatus į organizacijos procesus ir suteikti galimybę iš karto imtis reikiamų veiksmų
  • Informacines technologijas: panaudoti į paslaugas orientuotą IT architektūrą ir lengvai suderinamas technologijas bei lengvai įdiegti naujus sprendimus į esamą IT infrastruktūrą

–pr3– metododologija gali būti taikoma bet kokio dydžio projektams, nuo vienos programos iki visą organizaciją apimančios sistemos diegimo.

  • SPSS - prognozinės analitikos lyderis


    Gartner patvirtina pirmaujančią SPSS poziciją. Skaityti »

Tinkamas partneris

SPSS turi 40 metų patirtį analizuojant duomenis apie žmones ir leidžiant geriau suprasti jų savybes, požiūrius bei poelgius. SPSS pirmieji įdiegė naują analitikos metodologiją, leidžiančią geriau panaudoti jau padarytas investicijas. Ši patirti padaro SPSS idealiu partneriu, padedančiu siekti Jūsų tikslų.

Atsiliepimai

"SPSS - prognozinės analitikos lyderis"
Gartner patvirtina pirmaujančią SPSS poziciją.
Klientų perėjimas pas konkurentus sumažėjo nuo 19% iki 2%.
Kampanijų išlaidos sumažėjo 35%, o atsakas išaugo 40 %
Per dvi savaites sukūrėme 24 veikiančius modelius, kurie kasmet padeda sutaupyti 3,5 milijonus eurų.
Left
Right